Saturday 17 November 2018

Driver Gojek cuma bisa Pasrah



Apa boleh buat kalo udah begini,  cemberut kagak bisa, gerendeng kagak bisa, ngomel kagak bisa apalagi ngamuk.

Temen ane punya cerita yang bikin dia dongkol ama CS, ceritanye kayak begini Bang Pok.

Dapet Ordera CS abis mamam bakso dan mau pulang, pas ketemu CS Ready to her home. Pake bahasa inggris dikit soalnya abis belajar di EOTR Ojol kepanjangannya English On The Road Hehehe. Lanjut...

Nah pas nyampe rumahnye mulai dah CS bayar Cash Argonya 14.000 minus 2.800 ngertikan Argo kayak gini ? Kalo kagak ngerti ane jelasin dah.

Jadi CS bayar 14.000 ke Driver tapi saldo dikurangin 2.800 jadi driver harunya Real dapet 11.200 gitu dah ngitungnye, tapi nyatanya cuma dapet 10.000 karena CS cuma ngasih Ceban.

Nah si CS nanya, Bang berapa argonya?...  14.000 Kata temen Ane.

CS nyodorin duit 100.000 , Kata temen ane kagak ada kembalian mba baru narik 2x nih...

Adanya cuma 10.000 Bang kata CS.

Nah peperangan batin mulai ni ... kata temen ane ,cemberut kagak bisa, gerendeng kagak bisa, ngomel kagak bisa apalagi ngamuk.

Akhirnya temen ane bilang, ya udah Mba Ceban aja gak Papa,  abis itu Cs jalan petang petenteng kenyang makan bakso pulang dijemput pake motor cakep bayar di Diskon ... Heheheh

Semoga hati dan perasaan tidak terganggu ya Bang Pok, karena cuma segelintir CS yang kayak gini, Sisannya ....tau sendiri dah kan Abang dan empok yang ngerasain.. Heheheh

Salam Satu Aspal.